savadisla-logo-orizontal

Asistență Socială

Asistență Socială
Program cu Publicul
Luni 08:00 - 16:00
Marți 08:00 - 16:00
Miercuri 08:00 - 16:00
Joi 08:00 - 16:00
Vineri TEREN
Sâmbătă ÎNCHIS
Duminică ÎNCHIS

(în funcție de caz)

  • acte de identitate;
  • certificat de încadrare în grad de handicap;
  • acte medicale recente (medic specialist / medic de familie);
  • cupon de pensie;
  • cupon îndemnizație de handicap;
  • adeverintă de venit.

(în funcție de caz)

  • acte de identitate - părinți;
  • certificate de naștere copii;
  • certificat de la medic specialist cu diagnostic (tipa5);
  • certificat de încadrare în grad de handicap (vechi);
  • adeverință de venit părinți.
  • act de identitate;
  • certificat de naştere;
  • certificat de căsătorie;
  • certificat de încadrare în grad de handicap;
  • cupon de pensie;
  • extras de cont (dacă plata se dorește prin bancă).
  • act de identitate;
  • carnet de muncă, extras revisal;
  • acte de studii şi stare civilă;
  • talonul de control medical;
  • cazierul judiciar;
  • copie certificat de încadrare în grad de handicap a persoanei cu handicap care necesită îngrijire.
  • act identitate / certificat de naștere;
  • certificat de încadrare în grad de handicap;
  • poză - 3/4
  • cerere tip;
  • actele de identitate ale tuturor membrilor de familie;
  • documente care atestă calitatea de titular de ajutor de încălzire (act de proprietate, contract de închiriere, împuternicire legală etc.);
  • certificatele de înmatriculare ale autoturismelor deţinute (unde este cazul);
  • acte doveditoare privind veniturile realizate în luna anterioară depunerii cererii (adeverinţă salariu cu menţionarea eventualelor bonuri de masă şi a contravalorii acestora, vouchere de vacanţă, cupoane pensie, cupoane şomaj etc.);
  • pentru persoanele care nu au venituri sau cuantumul acestora nu poate fi dovedit în alt mod, se va depune o declaraţie pe proprie răspundere în acest sens, din care să rezulte sursa veniturilor din care persoana se întreține;
  • adeverinţă eliberată de asociaţia de proprietari/locatari privind numărul şi numele persoanelor care locuiesc efectiv la adresa la care se solicită ajutor pentru încălzire (pentru solicitanţii care depun cererea individual);
  • ultimele facturi de gaze naturale/energie electrică (pentru care persoanele care solicită ajutor de încălzire cu gaze sau energie electrică, sau care solicită suplimentul pentru energie).
  • cerere și declarația pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistentă socială;
  • angajament de plată;
  • acte de identitate ale membrilor de familie;
  • certificate de naștere ale membrilor de familie;
  • certificatul de căsătorie;
    certificat de deces, după caz;
  • adeverințe de venit pentru toate sursele de venit;
  • adeverință eliberată de unitatea de învățământ la care sunt înscriși copiii, care să ateste că aceștia frecventează o formă de învățământ (pentru anul în curs și anterior);
  • dacă este cazul, hotărâri judecătorești privind instituirea unor măsuri de protecție privind minori;
  • certificat de handicap în cazul persoanelor cu dizabilități;
  • adeverință eliberată de ANAF privind veniturile realizate de membrii majori ai familiei;
  • adeverintă eliberată de angajatori din care să rezulte venitul net realizat în luna anterioară depunerii cererii;
  • certificat fiscal (de la primărie);
  • adeverință eliberată de compartimentul agricol din care să rezulte terenul agricol aflat în proprietate, precum și animalele deținute;
  • talon autoturism;
  • acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • cerere alocație de stat – tip;
  • acte de identitate - părinţi;
  • certificat de naştere copil;
  • certificat de căsătorie sau livret de familie actualizat (se trece copilul în livretul de familie la Oficiul de Stare Civilă);
  • hotărâre de încredinţare, dacă este cazul;
  • hotărâre de adopţie, dacă este cazul;
  • extras de cont pe numele titularului, dacă alocaţia se va vira într-un cont bancar.
  • cerere tip;
  • solicitare suplimentară de informaţii copil născut în străinătate;
  • acte de identitate părinţi;
  • certificat de naștere copil;
  • acte din ţara respectivă (ex. codice N.I.E Spania, Fiscale Italia);
    dovadă prestații familiale (După caz),
  • dovada că a beneficiat sau nu de prestații familiale pentru minorul pentru care se solicită alocație, în țara respectivă (în cazul solicitanțiilor care au avut resedință);
  • procură notarială (dacă depune dosarul altă persoană);
  • dovadă începere activitate;
  • declarații părinți - declarația pe proprie răspundere a ambilor părinți din care să rezulte: perioada în care au locuit în țară în cazul în care solicitantul nu a avut reședința în acea țară, dacă au lucrat cu contract de muncă și dacă au beneficiat sau nu de prestații familiale;
  • extras de cont pe numele solicitantului - dacă se doreşte plata în cont;
    livretul de familie sau certificatul de căsătorie.
  • cerere tip de acordare a dreptului la îndemnizaţia lunară pentru creşterea copilului;
  • declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că celălalt părinte nu beneficiază de indemnizaţie pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, în cazul copilului cu handicap, de până la 3 ani;
  • act de identitate solicitant;
  • certificate de naştere ale ambilor copii;
  • certificat de căsătorie;
  • decizia nouă de suspendare a contractului individual de muncă;
  • extras de cont (solicitantul sa fie titularul contului);
     - mențiune: plata se poate efectua și prin mandat poștal
  • declaraţia celuilalt părinte trebuie să fie însoţită de documente justificative din care să rezulte dacă a lucrat / nu a lucrat în ultimele 12 luni din ultimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului (Casa Judeţeană de Pensii, adeverinţă eliberată de angajator/ Administraţia Finanţelor Publice);
  • în situaţia în care părinţii copilului nu sunt căsătoriţi, dar copilul a fost recunoscut, îndeplinirea condiţiilor se demonstrează pe baza anchetei sociale efectuate de autoritatea tutelară.
  • cerere de acordare a dreptului la stimulent – tip;
  • declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că celălalt părinte nu beneficiază de indemnizaţie pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, în cazul copilului cu handicap, de până la 3 ani /stimulent;
  • actul de identitate al solicitantului;
  • certificatul de naştere al copilului şi, după caz, livretul de familie;
  • copie certificat de persoană cu handicap al copilului, după caz;
  • adeverinţă tipizată eliberată de autorităţile competente sau de către angajator, după caz, din care să rezulte îndeplinirea condiţiei privind stagiul de cotizare de 12 luni din ultimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului - pentru acordarea dreptului la stimulent;
  • certificatul medical pentru sarcină şi lehuzie (cele 126 zile), (în cazul în care titularul solicită dreptul la stimulent imediat după terminarea concediului de maternitate) / adeverința de la medicul de familie al mamei din care să rezulte că nu a beneficiat de concediu pre și postnatal;
  • extras de cont bancar;
      - mențiune: plata se poate efectua și prin mandat poștal
  • în situaţia în care părinţii copilului nu sunt căsătoriţi, dar copilul a fost recunoscut, îndeplinirea condiţiilor se demonstrează pe baza anchetei sociale efectuate de autoritatea tutelară;
  • certificatul de căsătorie.